28 Februari

Hej! 

Idag trillade det äntligen in lite jobb, till viss del bara 4,5 timma men blir glad för alla tider jag får :) Och imorgon och på Torsdag har jag med jobb inbokat, suveränt :) Efter jobbet idag åkte jag in till syrran och hälsade på, och gjorde henne sällskap i några timmar och det blir likadant imorgon och på Torsdag! Skönt för henne att inte ligga där inne själv, måste vara skit jobbigt! Men det känns underbart att hon nu är på rätt väg, en stor klump i magen har släppt! 

Jaja, idag jobbar Jonas kväll. Så jag ska ta en lång och varm dusch och sen slänga mig på soffan. Fick inte många timmars sömn inatt på grund av att jag gick och la mig sent och de ringde tidigt från jobbet. Så ska vila ikapp lite tänkte jag! :) Den här veckan och början av nästa, får nog kameran vila lite. Har helt plötsligt massor att styra med. Jonas fyller ju även 30 på tisdag, så på lördag har jag en liten överraskning åt honom och tårtor ska göras tills på tisdag och massa annat ska göras :) Tänk att Jonas och jag har varit tillsammans från det att jag var 17 och han 24 tills idag då han fyller 30 och jag 23. Helt sjukt vad tiden går fort, men många fler år ska det bli :) 

Nae, nu ska jag hoppa in i duschen! Puss&Kram på er! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: