22 månader

Idag blir vår lilla prinsessa hela 22 månader, det är inte klokt hur fort tiden går. Man vet att man har fått det sagt det till sig så många gånger att "vänta o se tills ni får barn hur fort tiden går då". Det är verkligen så sant, tiden bara springer iväg. När Freja var 6 månader tänkte jag att snart är hon väl några år och springer runt här hemma, och hur är det idag? Jo, just så :) 

Det är såå himla kul och spännande att se hur hon sakta men säkert utvecklas till en egen liten individ, vår alldeles egna lilla individ, åh man kan inte beskriva i ord hur mycket kärlek det finns till den lilla krabat. 


Dagarna som varit har inte det hänt så jätte mycket men lite rundor hit och dit har vi hunnit med. I Fredags var vi på barnkalas hos Oscar som fyllde 1 år. Sen har vi varit hos Frejas farmor och hälsat på och sen varit hemma och myst i trädgården och några skogpromenader med Frejas farfar :) 

Idag börjar ju höstlovet och Freja fick vara hemma och ha lite höstlov hon också eftersom jag endå är hemma. Så i veckan ska vi ha det riktigt mysigt. Har busfabriken inbokat i alla fall med Mikaela och Freja då såklart, sen får vi se vad som mer sker! 

Idag har vi även varit hos Carolina och Ellie och lunchat och varit i skogen en sväng i ruskvädret, alltid lika mysigt hos min fina vän och min lilla Elliebus. Freja och Ellie leker så himla bra ihop, och de skrattar o skojjar och jagar varandra, och det är så himla härligt att se! 

Jaja, nu ska vi ta och äta bullar jag och Freja! Mums! 

Vi hörs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: