13 Februari

Kom nyss hem från sjukan, varit där med mamma och bror idag och hälsat på syster. Min älskade syster, får hoppas att det vänder snart så hon slipper må så dåligt och ha så ont, skulle göra vad som helst för kunna ta lite av hennes smärta. Blir väl att åka in imorgon eller i övermorgon igen skulle jag tro. Var inne en sväng igår också med Jonas, men Jonas är inte direkt nått jätte stort stöd eftersom han ens inte kan följa med upp för då skulle han bli inlagd också eftersom han är så känslig för blod och sjukhus och allt sånt där :) Larvern! hehe. 

Jaja, blir väl att bara slappa här hemma. All energi går åt till syrran nu, man blir ganska så trött rent mentalt pågrund av alla tankar och oro som far i kroppen. Men ska sätta mig och redigera mer bilder på Ellie nu och lägger ut några till som jag är färdig med som ni inte sett! Puss&Kram














Kommentarer
Postat av: maria

Tänker på Er och hoppas att det snart vänder.

Det är jobbigt att stå bredvid och känna sig maktlös, eller hur...

Kram / maria

2012-02-14 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: