11 Februari

Idag har jag varit och hälsat på älskade syster yster på sjukan, det känns i hjärtat när ena egna syster ligger och mår så dåligt och man inte kan göra nått för att hon ska må bättre. Men hon är stark systern min :) 

Innan det blev att åka in till sjukan, så var jag hos Carolina&Kenny och fotade hjärtegullet Ellie. Äntligen har kameran fått jobba lite. Och jag har en del jobb med redigering :) Men det är bara bra att jag har nått att pyssla med så mycket tankar som snurrar i huvudet i mellan åt och vad blir då inte bättre av att man redigerar bilder på Ellie som är så otroligt söt så man skulle kunna äta upp henne :) Det går ju inte annat än att vara glad när man ser henne :). Så tänkte slänga upp några bilder som jag är klar med, har inte hunnit så jätte långt än eftersom det blev ca.100 kort kvar idag efter rensningen :) Men några är jag klar med! Så här kommer dem :) 

















Kommentarer
Postat av: Carolina

Min fina skatt.

2012-02-11 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: