Helg

Tiden går och på måndag är det endast en vecka kvar till vi får tillgång till huset och börjar flytta. Ska bli riktigt kul och spännande, att känna att det är på riktigt. Man känner ju inte än att man ska flytta direkt, och till hus dessutom som man har drömt om så länge. Älskar att få ha en trädgård och pyssla och dona utan att känna sig så uttittad! :) Är extremt lyckligt lottad som har min fina och underbara sambo och kissekatt, vårat lilla underverk som snart är här och på det också få starta och bygga upp det "nya" livet i vårat hus! :) Lycklig är vad jag är! 

Jahopp, idag har vi packat lite grann och även varit och veckohandlat och varit ute och pysslat om min bil lite för att "han" inte ska bli helt igensnöad och rastat "han" lite. Och nu väntar jag på att grytan ska ha puttrat färdigt och köttet ska bli mört. Så ikväll blir det köttgryta och ris mums! :) Till det blir det nog att se hamilton 2 och nya resident evil om vi orkar med två filmer :) 

Inatt ska det bli sådär svinigt kallt också upp över -20, burr. Nu har vintern hittat hit i alla fall, så länge jag har tak över huvudet och värme så klagar jag inte i o för sig! :) Nae, nu ska jag förbereda lita innan maten, så ha en fortsatt trevlig helg allesammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: