Dagen som vi har väntat på

Ja, nu är dagen här som vi har längtat efter. Vi har nu fått tillgång till huset och det känns hur bra som helst. Vi trivs redan, innan vi har flyttat in. Så idag har det varit mycket farande till stan osv och huset framåt tillbaka. Lite för mycket kanske för min del, känner av en del ikväll och jag är så dum som håller på jag vet. Men det är så svårt att hålla sig när det spritter i kroppen av energi som man vill använda till och fixa och dona! Så imorgon får jag ta det lugnare tror jag :)

Yesbox! Nu är flytten igång i alla fall så får hoppas det går hyffsat fort och smidigt :) På fredag ska vi köra alla möbler så på fredag blir det första natten i huset skulle jag tro! Ska bli spännande :) Idag är jag sådär extra lycklig och glad, som när man var liten och hade fått exakt den julklappen man ville ha! :) Nu är det bara den största julklappen av dom alla kvar, vårat lilla hjärta som ligger och gror i magen <3

Nu ska jag snart slänga mig i sängen och snarka så jag orkar med morgondagen som startar med lite julklappsspel och knytis med tjejorna <3 Sen till huset och pyssla lite



Godnatt och sov gott!

Det här fick vi se från köksfönstret när vi klev in i huset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: