Smarta jag!

Ja, jag är faktiskt ganska så smart. För det är ju såhär att jag fyller år på lördag och visste inte riktigt vad jag önskade mig. Önskade mig bara sådär riktigt snuskigt dyra presenter som jag ens inte tillåter Jonas att köpa. Så först så tänkte jag önska mig presentkort på mediamarkt och en reflexskärm (en reflexskärm är relativt billig) och det vet jag redan att jag kommer få haha. Han kan inte hålla tyst min pojkvän om man säger så. Men i alla fall, när jag satt och spekulerade om nått som jag verkligen ville ha, så kom jag ju på det att jag tjatat om att göra om på balkongen. Mattias och Louise har gjort om jätte fint, såhär ser det ut på deras balkong :) Bilden är lånad från Louise blogg, ahmanlouise.blogg.se :) 



Jonas har alltid varit negativ till att göra det och jag har tjatat och tjatat. Och då har han sagt "ja, men då får du fixa allt själv". Så då kom jag på den briljanta ideén att jag kunde önska mig att göra i ordning på balkongen och han står för allt virke och jobbet haha. Så nu vet ju han att han måste göra det eftersom det är en av mina födelsedagspresenter ;) Smart va? Så i helgen kommer det se ut på ett ungefär såhär på våran balkong :) Mys! 
Det bästa är att det är jätte lätt att fixa och för en billig peng dessutom. Det är ju bara lastpallar, spånskivor, lite vit färg, en skumgummimadrass, och tyg som behövs :) Och lite kuddar och sånt också då, men det kan man ju fylla på efter hand om man vill :) Så nu längtar jag tills det är klart, ska antagligen börja bygga imorgon om det hinns för vi ska antagligen in till stan då och köpa lite tyg och skumgummimadrass :) ihh jag är så glad. :) 




Kommentarer
Postat av: Tess

Skit snyggt verkligen :)!

Nu får du lite att pyssla med minnsann ;).

2011-05-12 @ 12:16:44 - http://theresewedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: