Min födelsedag är förbi...

Och nu är man 22, känns inget speciellt längre när man fyller. Men kanske skulle önskat att några fler kom hit på åtminstone en fika och äta lite av tårtan. Jag var inte på så bra humör igår egentligen, så orkade inte göra nått inför dagen men köpte i alla fall två tårtor ifall att. Och gissa hur stor bit som blev tagen? En bit och den var till mig. Dags att proppa i sig lite nu kanske? haha. Pappa och Kerstin och lillebror kom hit en snabbis i alla fall, men de hann inte med tårtan :P. Men Jonas och Mattias och jag fixade klart med nya "soffan" ute på balkongen. Så vi målade de sista i morse nu. Så idag blir den klar och det kommer bli hur mysigt som helst :) Lägger kanske in en bils senare. :) Så vi höll på och fixade och dona ettag. 

Ingen bil har jag hittat heller. Hittade en fin igår som jag verkligen vill ha, men han hade lovat bort den så jag skulle återkomma under eftermiddagen och se om den blev såld då eller inte. Men jag får hålla tummarna, trots att jag vet att den nästan absolut blir såld. Men vi får se :) Bara att leta vidare. 

Är även inne på 5:e dygnet som rökfri, och det har varit rent åtsagt förjäkligt de senaste dagarna. Suget har verkligen funnits där från dag till natt och inte gått över. Så mitt humör och min inspiration till att fota har tyvärr grävts ner under dagarna som varit. Så inga nya bilder på lager tyvärr. Men idag känns det riktigt bra, får hoppas att det vänder nu, lite i alla fall. Då blir jag mer en nöjd. Förra gången jag slutade när jag mådde som dåligast i början fick jag ju panik, och tog till Jonas portionssnus och fastnade istället för det. Men den här gången har jag hållt mig borta från allt det, fast paniken har kommit så har jag bitit mig i tungan och hållt ut. Och jag är stolt över mig själv. Använder bara nikotinhjälpmedel nu, för att ha lite som en trygghet. Jag är stolt över mig själv :) Jag ska klara det den här gången, jag är starkare nu än vad jag har varit på länge! 

Puss&Kram på er!

Min lilla familj, jag är så lycklig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: