31 Maj

Ska helt plötsligt jobba imorgon, på ett dagis i Eneby. Blev hur chockad som helst imorsse när pappsen ringde och fråga om jag kunde jobba där imorgon. (Pappas sambo Kerstin jobbar där). Så imorgon ska jag upp halv sex :) Det var länge sen. Men det ska bli riktigt skönt på ett sätt att få komma hem och vara riktigt trött för en gång skull. 

Även fast sommren är påväg så längtar jag verkligen till att börja jobba i Nyköping nu. Att komma igång och göra nått, komma hem om dagarna och känna att man har gjort ett bra jobb och att kunna somna som en stock om kvällarna av att man har jobbat och slitit på dagen ;) Nu är det ju bara två veckor kvar! :) 

Jaja, ska ta en kall dusch nu. Och sen ska jag bara slappa och på något sätt försöka att somna någorlunda tidigt, som förhoppningsvis inte kommer att gå! Men försöka kan man ju alltid! :) 

Puss&Kram 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: