Ullared

Ja, igår tog vi ju då den efterlängtade trippen till ullared. Jag handlade kanske alldeles för mycket men endå saker som är bra att ha här hemma enligt mig i alla fall. Inte kanske om man skulle fråga Jonas ;) Men blev mest saker till hemmet. Kommer lägga ut lite bilder på det jag köpte i slutet av inlägget. Men det var en rolig tripp i alla fall. 
När grabbarna var klara inne på ullared som gick lite fortare än för mig och Louise så satt de mest i bilen och gick in i någon fiskebutik och lite annat och försökte fördriva tiden på det viset haha. Men se vad de kan göra för våran skull ibland? ;) Det som verkligen behövdes till mig själv var bhar, tre fick jag av Jonas och en köpte jag själv. Han tyckte också det var dags att byta till lite nytt haha ;) Men det köpet blev jag kanon nöjd med för alla bhar passade och var kanon sköna när jag kom hem och provade dem. Och det är inte så ofta det händer när man inte provar dem innan!

Jaja, hittade en jätte fin klocka som jag passade på att köpa i ullared. Fastnade verkligen för den och den skulle ha passat perfekt i köket. Dock så gjorde jag tabben att lägga den i bagageluckan ytterst av allt. Och jag tänkte ju inte på att den var av glas? Så vad tror ni händer när vi sen öppnar bagaget när vi är hemma? Jo, klockskrället ramlar ut och går i tusen delar! haha. Sicken otur, så om det är någon snäll själ som ska till ullared snart så säg till så kan ni få köpa den där klockan till mig igen ;) 

Jaja, lägger ut lite bilder nu i alla fall på lite av det jag köpte igår. 





Massor av löpare och tabletter, har verkligen fastnat för de här. Tycker de är kanon snygga.
Även en fruktskål och bokstäverna love och en massa ljus i olika färger. Alltid bra att ha ;)





Ännu mera ljus, köpte även rosa också av de blåa längst upp. Ljusstakar för blockljus och tre andra silvriga ljusstakar för vanliga ljus. Och sen en grön lampskärm köpte även två blåa så man har lite att byta med i fönstret i köket :)





Köpte även en ny vit ryamatta till vardagsrummet. Var ju tvungen att ha lite färgbyte igår så det blev rosa med alla de nya sakerna! :) Sen inhandla jag även vita nya krukor med blommor till och en ny lampa och två nya silvriga ljushållare :) Sen den rosa lampan i fönstret är bara en tablett jag snurrat om en billig gammal ikea lampa för att piffa upp lite lätt som en plätt :)
Ja, det var lite av det jag köpt. Blev en held del kläder med och massa andra saker som lite smink och massa skönhetsprodukter :) Men fick med mig en hel del hem i alla fall och jag är nöjd :) ! 

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Jättefina saker :)

2011-03-20 @ 16:56:33 - http://zereht.se
Postat av: pysseliten

åhh as läckert :) Kul med ombyten .

2011-03-22 @ 11:34:06 - http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: