Nya bilder

Ja, lovade ju att bilderna på Louise skulle komma upp i nästa inlägg men håller fortfarande på att bildbehandla dem. 
Vill bli helt klar innan jag lägger upp de här. Men imorgon ska jag jobba en sväng och tar med mig datorn, så då ska jag passa på då. Så imorgon kommer det säkert upp några stycken på fina Louise. :) 

Klassfest/Sexparty igår, var jätte trevligt. Men blev lite för mycket för mig och jag har legat hela dagen i princip. För mig är det inte värt att inta alkohol för att hela nästa dag ligga i sängen och må pyton. Så nästa gång jag ska gå ut så ska jag fasiken va nykter! Tänk att må bra när man går ut på krogen och dansar ;) Och tänk att må bra dagen efter :) 

Nae, nu är det godnatt. Får hoppas bilderna kommer upp imorgon :) 
Puss&kram





Blev en nakenbild på mig också ;) haha. Vilken liten knubbis jag var! Titta bara på valkarna ;) 


Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Var jättekul igår :) Roligt att träffa dig och alla andra!

2011-03-28 @ 00:24:23 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: