Min fotobok

Tänkte lägga in några bilder från min fotobok, så ni får se lite hur resultatet blev. 
Blev riktigt nöjd med den, speciellt eftersom jag bara betalade 49:- för den. Det enda de gjorde en miss med var att blanda ihop två olika bilder. En färgbild på Hobbit (min systers vovve) blev på sidan där de bara skulle vara svartvita bilder. Men det gjorde inte mig så mycket endå faktiskt :) 

Idag är det jätte fint väder, dock så blåser det i mellan åt storm. + att jag har världens mensvärk, AJ. 
Men Ebba skulle komma vid tre i alla fall och så skulle jag fota henne lite, får se om ni får se några smakprov idag eller imorgon. Beror på hur långt jag kommer med redigeringen idag. 

Jaja, nu kommer det några bilder på fotoboken, hörs senare! Puss&Kram 









Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Va fin den blev! :) när jag skulle gå in och försöka göra en så var det "köp två betala för en" för den där fotoboken, så man fick ingen gratis längre :/ Lite synd..för din va jättefin!

2011-03-22 @ 15:47:42 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: