En fotobok

Har beställt en fotobok från photobox.se eller com eller vad det är för adress ;) Var ett erbjudande om man blev medlem som är helt gratis så fick man ett fotobok lyx värd 289:- helt gratis man behövde bara betala portot på 49:-. Vilket kap, har tittat länge på sådana men har varit för snål för att beställa någon. Men igår fixade jag det en jätte fin svart med hårt omslag med 26 sidor bara med mina egna foton jag tagit. Bra att kunna testa resultatet hur det blir. Alltid kul att ha de samlade så också och inte bara på datorn :) 

Så passa på ni med, att beställa hem en sådan. Det gällde till den 12 Mars :) Eftersom jag redan var medlem på sidan så fick ju inte jag ta del av erbjudandet, men Jonas var så snäll att bli medlem istället ;) Så nu längtar jag bara tills den kommer, men det kommer nog ta ettag. 

Ja, min blogg blir inte så uppdaterad speciellt ofta men har verkligen ingen lust nu för tiden. Det kommer väl sådana perioder. Men får hoppas blogglusten kommer tillbaka snart i alla fall. Och att våren kommer snart så man kan gå ut och fota alla fina vårtecken!
Nae, nu ska jag redigera lite bilder! 
Puss&Kram







Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Oj :O då måste jag verkligen passa på att bli medlem :D tack för tipset! Har länge velat ha en fotobok faktiskt. Kommer bli svårt att bestämma vilka bilder man ska ha med i den bara.

2011-03-10 @ 21:16:50 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: