Blogglusten har försvunnit

Och fotograferingen har jag inte haft någon lust till heller de senaste veckorna. Lusten har kommit någon dag, men då drar man ut på det och sen försvinner den igen. Tror det har med att göra att jag går och tänker hela dagarna. Är så mycket som surrar i huvudet och man känner en sådan stor press. Fast egentligen var kommer all press ifrån? De här dagarna som gått har varit lite upp och ner. Tårar dit och ett leende dit, har varit riktigt trött och det har känts som att jag inte knappt orkat lyfta ett finger. Ibland känner man sig bara så ensam, Jonas kan vara ganska så dålig på att visa sitt stöd. Han tror att bara för att jag vet att han finns där så behöver han inte visa det. Men när jag kommer in i dessa perioder där allt känns skit rent utsagt så skulle det vara skönt om han bara kunde prata med mig så jag har någon att prata med och speciellt min plutt som är min sambo och som jag lever tillsammans med. Men har inte alla män sina brister? haha. Naedå så farligt är det inte, men när man inte mår något vidare skulle det vara skönt att kunna få ha en pratstund med sin sambo som varar längre en tio minuter. Eller vad säger ni? ;) 

Nae, slupratat om massa allvarliga och deppiga saker nu ;) Kände bara att jag var tvungen att ventilera mig lite! 
Jaja, igår tog jag trippen till Nyköping för att skriva på papper inför sommaren. Var jätte kul att få komma tillbaka och träffa alla och speciellt när man fick ett underbart välkomnande av alla :) Fick vänta på Chefen ettag eftersom hon var tvungen att hoppa in och jobba eftersom en annan veterinär var sjuk. Men passade på att småtjattra och fika lite med mina "blivande" arbetskamrater ;) hehe. Efter mötet och påskrifter så är det klart. Jobbar på nyköpings smådjursklinik från den 13 Juni till den 19 Augusti. Fick börja en vecka tidigare för att ha två veckors introduktion istället för en och det känns riktigt skönt, så man hinner komma in i rutinerna lite mer än vad man gör på en vecka :) 

Efter det kom Mikaela och hämta mig vid tåget i Norrköping och vi åkte hem till mig och umgicks lite :) 
Jag har även fått hem mitt batterigrepp jag har beställt också! Helt kanon, beställde inte orginalet från canon utan en billigare variant som inte har något orginalmärke. Skulle helst viljat haft orginalet, alltid roligast att ha tycker jag. Men det var ungefär 700:- dyrare orginalet så jag kände det att den billare typen absolut räckte för mig. Det gick på 622:- totalt med frakt på fotofyndet, tyckte det var ett kanonpris. Och det var riktigt fint också, såg precis likadant ut som orginalet fast det dock inte stod canon på det. Och det fungerar perfekt och sitter perfekt på min Canon 450d. Så det blev ett klipp! :) Sen har jag ju även fått hem en fotobok jag beställde fårn photobox och blev helnöjd med resultatet :) 

Blev allt för mkt text nu känner jag, så nu ska jag sluta. Så det inte printas ner en massa mer. 
Men får se när nästa blogginlägg blir, får hoppas jag hunnit ta massa nya fina foton tills dess kanske? 










Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Åh, jag vill också ha ett batterigrepp! ;)

2011-03-16 @ 18:29:39 - http://zereht.se
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

SV: Okej :) kan du inte visa en bild på hur din kamera ser ut med batterigreppet? :)

2011-03-17 @ 11:00:09 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: