Batterigreppet

Min gamla klasskompis frågade om jag kunde lägga ut några bilder på hur batterigreppet såg ut på, och självklart så gör jag det :) Har inte testat det jätte mycket än, men det ä riktigt skönt när man tar vertikala bilder. Eftersom man då använder sig av avtryckaren på batterigreppet istället för avtryckaren på kameran. Så det är kanon för porträttfotografering. Blev först lite orolig ifall det skulle bli lite förstort för mina små händer att greppa tag om, men det har inte varit några problem alls med det än så länge. Det passar som handen i handsken! :) 

Lägger ut några bilder här nedan! Puss&Kram








Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Tack så mycket :) Ser ju jättebra ut. Måste verkligen ta och köpa ett ;)

Va bra du passar i blont hår btw! :)

2011-03-17 @ 18:01:31 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: