30 Mars

Tiden går så fort, det är snart redan April. Känns som tiden går fortare ju äldre man blir, när man var ung så gick tiden extremt sakta istället men nu bara rusar den förbi känns det som. Hur ska det då bli när man blir 40? ;)

Jaja, sitter på "jobbet" nu och slutar vid halv fem och då kommer Jonas och hämtar mig efter han slutat. Då blir det hem och laga mat. Idag får det bli potatismos och ugnstekt falukorv. Jag älskar det, det är nog nästan det bästa jag vet om man tänker bort plankstek ;) Hellre äter jag det än pizza och all utemat. Hellre det än kinamat till och med och då måste det vara riktigt gott. Haha. 

Har suttit och tittat runt lite på internet, skulle vilja ha lite kursfilmer från moderskeppet.se. Grundkursen i photoshop som var gratis på sidan var jätte pedagogisk och det var absolut från grunden och det tyckte jag om. Så den grundkursen på moderskeppet.se rekommenderar jag till alla som är nybörjare och vill börja lära sig lite mer om photoshop. Men nu vill jag ju fortsätta med en massa andra kurser de har men har inte lust att riktigt lägga ut 300:- på en dvd, inte nu i alla fall när man har lite annat att inhandla. Så det får vänta tills det säger klirr på kontot igen, när det nu sker ;) 

Igår tog ju jag och Mikaela en tripp på stan (Ingelsta) innan jag började jobba. Och jag hittade min efterlängtade skinnjacka, har inte hittat någon på två år innan som har suttit som jag velat (är ganska kräsen vad det gäller skinnjackor och jeansjackor haha) Sen har jag bara gett upp och struntat i. Men igår kände jag att det var dags att göra ett försök och jag hittade en och dessutom var det den andra jackan jag provade! Så nu är jag förälskad i den. Eftersom jag trånat efter en så länge innan :) Köpte även ett par jeansshorts på gina tricot för 149:-, mycket billigt tycker jag. Sen ett par likadana solbrillor jag hade innan eftersom jag smart som jag är tappade mina andra på stan förra veckan :P Ja, fick med mig lite hem och bara saker som jag verkligen är kanon nöjd med :) 

Mikaela och Therese höll mig sällskap igår på "jobbet". Mikaela var tvungen att åka o hämta sin mamma runt 8 hugget men Therese stannade tills jag slutade och åkte med Jonas och mig hem :) 

Jaja, nu ska jag väl kanske fortsätta att göra något vettigt här. :) Puss&Kram på er. 







Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

SV: Tack så mycket! ♥ det är jag verkligen ^^



Fina bilder! djur gör sig verkligen alltid bra på bild. (när de vill sitta stilla såklart) ;)

2011-04-03 @ 00:45:59 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: