29 Mars

Blev mycket bilder på en gång där igår, men slänger upp några till idag :) Väntar på att klockan ska bli 1. Ska nämligen åka in till stan med Mikaela innan jag börjar jobba vid halv fem. Mikaela skulle titta på skor och jag ska nog titta på en ny vårjacka. Skulle vilja ha en jeansjacka och en skinnjacka. Men det är så svårt att hitta några som passar tycker jag. Men får väl se om man hittar nått. Skulle också vilja hitta någon fin byxdress som också sitter bra. Ganska så svårt att hitta när man har så tunna ben och liten rumpa ;) Jag, vill ju endå att den ska sitta lagom tight annars om den är mer av det pösigare slaget så ser jag ännu kortare ut än vad jag redan är ;) haha. Det finns fördelar med att vara kort men också många nackdelar speciellt när det gället kläder. 

Som när man T.ex. ska gå in i en klädaffär för att hitta något lite längre linne eller tunika. Ja, alla plagg man hittar i xs är så pass långa så de hänger enda ner vid knäskålarna. Och då ser man också helt plötsligt kortare ut på grund av att man redan har så korta ben. haha. Så jag tycker att de kan göra tunikor och sådant som är inne nu lite kortare för de kortare människorna här i världen ;) 

Jaja, ska väl fortsätta redigera lite bilder på Louise när jag jobbar sen. Har ju en massa kvar från våran andra fotodag vi hade. Där vi tog kort inomhus istället för utomhus. Blir så mycket svårare att fota inomhus bilder, speciellt när man inte har någon studio eller bra med ljus. Men det gick hyffsat i alla fall. Det börjar ta sig :) 

Här kommer några bilder till, Enjoy! Och kommentera gärna vad ni tycker, det skulle uppskattas :) 









Kommentarer
Postat av: Anna

Du är verkligen duktig på att fotografera! Bilderna är jättebra:) Jag älskar med att fota men jag har ingen kamera som är så bra:/ Du har en systemkamera va? Vad kostar de ungefär?

2011-03-29 @ 12:45:52 - http://ann4a.bloggplatsen.se/
Postat av: sofia

Du är sååå duktig pullan <3

2011-03-29 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: