24 Mars

Har fotat ganska så mycket de senaste två dagarna. I Tisdags så foade jag både Ebba och Louise, så svårt och få till korten som man riktigt vill ha dem. Men en del blev riktigt snygga! Igår så fotade Louise och jag ännu mer fast försökte få till mer lite närbilder. Ni kommer få se dem sen när jag har redigerat dem klart som tar lite tid ;) 
Har nyss blivit klar med Ebbas kort hon ska få imorgon i alla fall, nu är det bara alla kort på Louise kvar! :P 
Jaja, kommer några kort nedan på Ebba, så får Louise fylla ut nästa inlägg istället :) 

Puss&Kram










Kommentarer
Postat av: eebbaaa (:

bli dagens blogg ?

kommentera bara jag är med (:



avslutas fredag 25:e :D

2011-03-24 @ 17:00:28 - http://photobyeebba.blogg.se/
Postat av: pysseliten

SÅ FINA :)) dU ÄR SÅ DUKTIG jag lånar bilder av Ebba sen och lägger på min blogg och länkar till dig .

2011-03-24 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: