2 Mars

Har inte haft någon blogglust de senaste dagarna. Och har det inte nu heller egentligen, men kände att jag skulle slänga in ett inlägg nu i alla fall. Idag är det åtminstione sol ute så man blir på lite bättre humör. Känner mig hängig också, kanske håller på att börja bli sjuk? Det får man hoppas att så inte är fallet. 

Har precis tagit en lång skön dusch. Färgade ju håret i förrgår mer blonda slingor. Och ja visst blev det skillnad, men dock så blev håret i massa olka nyanser som t.ex. gult, oranget, ljusbrunt och blont haha. Men man får stå ut när man varit mörk i så många år och ska bli blond igen. Var i stan igår och inhandlade lite mer hårfärg så man har här hemma på lager. Sen köpte jag även nutri color creme 1002 på hårvårdsbaren. Är som en inpackning och som ett silverschampo men de flesta som har testat det säger att det är bättre än silverschampo och många som har skrivit om den på internet säger att den är toppen på att ta bort gula nyanser och så i blont hår. Så ni som har blont, köp vettja. 139:- Inte så farligt för den räcker ganska så länge skulle jag tro. 

Jaja, har testat den nu faktiskt för första gången. Men inte säkert att det har gjort någon skillnad eftersom mitt hår är ju ganska så mörkt på vissa ställen. Men vi får väl se sen när håret har torkat. 
Funderar även på att gå och sola en sväng sen, skulle vara skönt att komma igång med det nu, är så jäkla blek. Men ser så mycket bättre ut med lite färg på kroppen tycker jag! 

Jaja, nu ska jag väl blåsa håret och sen fundera ut vad jag ska göra härnäst! ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: