18 Mars

Vad är det jag ser när jag vaknar? FULLT med snö. Ja, jag dog lite inombords när jag såg det. Jag som har börjat fått så mysiga vårkänslor och sen kommer den här skiten igen. För andra gången när snön har försvunnit någorlunda så kommer det helt plötsligt en hel hög ny. Bläää är aå trött på´t nu. 

Egentligen behövde  jag inte ha gått upp förrän nio idag, men min kära syster ringde och väckte mig redan vid halv 8 :P Och då var det bara att knalla upp :) Ska ju nämligen in och "jobba" ett dagpass idag. Hoppas bussarna går som de ska i alla fall. 

Inatt bär det ju också av till ullared, lääängtar som bara den. Ska ta med mig mycket av mina sparade pengar och shoppa loss, och fira lite att det blir att jobba hela sommaren :) huhu. 
Ska köpa en massa hem, dukar, ljus, lampskärmar och självklart en massa annat! Kan lägga ut en bild där man ser lite hur dukarna och ljusen ser ut som kommer från ullared. Fick dekorationssand, ljus och en duk och en mindre duk (tablett) av Mattias mamma Eva för att jag fotade Ebba, jätte snällt. :) Så här kommer den. Blir att köpa fler sådana dukar fast i olika färger! :) Kram på er!


Dock så är duken och ljusen mycket mer starkare grön  :) 


Kommentarer
Postat av: tove

Tack så jättemycket=). Ska kolla in den sidan.

2011-03-19 @ 20:00:39 - http://tovef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: