Vilken värme det är idag!

Underbart väder, dock är det lite smått med moln på himlen. Men vad gör det när det är så varmt och skönt ute? 
Det blåser ju heller inte idag som de har gjort de senaste dagarna då solen har varit framme, så då har det ju blivit kyligt för det. Har varit ute med Chippen en sväng och gått lite i skogen och legat och myst på gräsmattan här utanför på gården. Riktigt skönt. Skulle vilja gå ut och gå en sväng och ta med mig kameran, får se om det hinns med sen har ju tvättstugan nu vid fyra. Inte direkt det roligaste när det äntligen är riktigt varmt och ej blåser ute. Men sambon måste ju ha kläder med sig till sin Belgien resa med jobbet i helgen. 

Ja, jag blir själv i helgen och helgen efter det också. Den här helgen ska Jonas på Belgien resan som sagt och nästa helg ska han iväg och fiska med fiskepolarna. Så vi får se vad jag hittar på för bus då ;) haha. 

Nae, nu ska jag börja sortera lite tvätt. Puss&Kram! 



Är inte barn det bästa som finns? <3










Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

tack så mkt .)!

2011-04-11 @ 23:02:57 - http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: