Underbart väder! :)

Ja, det är ett helt underbart väder ute idag. Det känns som sommar ute på balkongen! :) Skönt att våren kom skapligt så man hinner njuta lite av värmen innan man börjar jobba den 13 Juni. För då kommer jag inte hinna med att njuta av solen så mkt, förutom på helgerna :) Men ska bli skönt och roligt att komma igång trots att det kommer bli riktigt jobbigt att helt plötlsigt från att inte göra så mycket jobba hela dagarna och komma hem sent på kvällarna. :) Trivs ju sådant på Nyköpings smådjurklinik också, alla är så trevliga och välkomnande så man känner sig liksom bekväm av att vara där. Och det tycker jag är det största vad det gäller ett jobb, att man trivs och har bra arbetskamrater.

Jonas och jag ska antagligen boka en resa när jag får min första lön, i slutet av September ska vi åka. Blir till Grekland, för båda vi vill åka dit och flygen går även från Norrköpinhg i Spetember-Oktober och det är ett stort plus.
Skönt att få åka bort och koppla av när man jobbat hela sommaren, för att få en lite nya energikick på att börja söka jobb som bara tusan. :) Sen är jag även sugen på att beställa biljetter till Rihanna i globen, för nu finns det massor av biljetter kvar eftersom hon ska ha en till spelning dagen efter på grund av att biljetterna var så eftertraktade. Men undrar om det finns några biljetter kvar, sen när jag väl får pengar till att beställa dem? haha. Vi får hoppas på det bästa. Lite vill jag hitta på att göra i alla fall innan året är slut :)

Jonas har ju åkt iväg den här helgen igen. Inte till Belgien den här helgen utan till Skärgprden för att fiska med massa fiskegrabbar. Så jag blir helt själv i påsk :( hehe, nae det gör inte så mkt för mig. Påsken är inget jag firar längre. Skillnad sen när man har en liten knodd att fira med. :) Får se vad som händer och sker i helgen, Jonas satte in en liten slant på mitt konto, så nu har jag plötsligt lite pengar igen :) Min plutt <3

Snart bär det av in till stan med Therese, ska lämna papper på AF sen får man väl se vad som händer :) Blev ett sådär tråkigt inlägg med en massa text, men det får ni stå ut med ;) Ha en underbar dag i solen! Pussar&Kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: