Imorgon ville jag ju fota...

Men inte så smart med den här ryggen. Böja sig ner och huka sig och ställa sig upp, inte direkt någon bra kombination. Om det då inte blir bättre tills imorgon. Men det blir det väl inte eftersom det bara blir värre och värre hela tiden. Funderar att gå ner till vårdcentralen imorgon, kolla upp så det bara har med ryggen att göra så det inte är något med njurarna. Inte för jag tror det men har ju ont vid området där de sitter så bäst att kolla upp det för säkerhetens skull eftersom jag under hela livet har haft problem med urinvägsinfektioner och hit och dit. jaja. 

Idag jobbade jag till halv fem, efter det kom Therese och vi gick upp till stan för jag hörde på omvägar att det var 50 % rabatt på hela sortimentet inne på bikbok. Så då tänkte jag att man kunde passa på att handla lite mjukisdressar. 
Alltid skönt att ha hemma. Så fick med mig ett par mjukisbyxor, två par mjukiströjor, en annan tröja och ett jätte gulligt linne och ett par tights. Plus att jag fick en påse med 5 jättefina örhängen i för att jag handlade över femhundra :) Så handlade för 800:- totalt men fick även totalt 800:- kronor i rabatt. Så egentligen skulle det ha gått på 1600:- totalt! Jo, så där sparade man in lite pengar men det försvann även en del också. Men får mitt bidrag imorgon från försäkringkassan så jag klarar mig :) 

Har tyvärr inga bilder på något jag handlat på grund av att jag har legat i soffan och vridit och vändit på mig för den här jäkla ryggen. Så har inte orkar göra något annat än att tycka synd om mig själv faktiskt. För det får man väl göra ibland? ;) 

Får se om jag sliter mig ut och fotar nått imorgon. Man vet aldrig, men jag vet ju att jag får lida desto mer efteråt. Men det kanske är värt det? :) haha. 

Puss&Kram på er. 








Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

åh, hade också velat gå på BikBoks rea, men var sjuk så jag kunde inte gå dit :( ville också fynda en massor.

2011-04-08 @ 00:12:27 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: