7 April

Har skitont rättare sagt i ryggslutet. Vet inte vad jag kan ha gjort har varit såhär i några dagar nu och det verkar inte bli bättre. Trots att jag har provat att sträcka ut ryggen och vilat mig. Usch, ska det verkligen vara så att det ska börja redan vid 22 års ålder med nack och ryggont framåt tillbaka? Hur ska det då bli när jag blir äldre? 
Får börja med regelbundna massager kanske, men det värsta är ju att jag är för snål för det. Jag köper ju hellre en present till kameran för de pengarna? haha. Ja, jag får helt klart skylla mig själv när jag inte lägger pengarna på de allra viktigaste helt enkelt. 

Igår ringde Tessan och frågade om vi skulle ses, men jag var tvungen att vila ryggen. När Jonas sen kom hem runt halv 6 så frågade han om jag ville följa med till Linköping och jag var verkligen tvungen att göra något så jag hängde på i alla fall. Man blir så jäkla deppig när man suttit eller legat hela dagen och haft ont. Så jag tog mig i kragen och följde med trots att jag nog borde legat kvar i soffan. Gick på ikano en snabbis för Jonas skulle handla lite nya skjortor och tröjor, som inte direkt händer så ofta. Men det blev bara en snabbis eftersom att jag hade ont, men han fick med sig en massa snyggt hem :) Sen åkte vi även förbi netonet, och vet ni vad Jonas köpte både till mig och honom? En allt i ett skrivare :):):) Fotoskrivare till min fördel, så jäkla kul att kunna skriva ut lite bilder lite då och då. Dock är det ju väldigt dyrt med bläckpatronerna, men vad kul att kunna skriva ut egna bilder och sen köpa någon fin ram och T.ex. ge bort i present? Blev så glad och en snäll sambo har jag också, för det var ju jag som valde vilken som jag ville ha ;) haha. Han är ju bara nöjd med att den kan skriva ut vanliga dokument för det är ju det han kommer använda den till. :) 

Ja, sen kom vi hem och jag lekta och dona med skrivaren mest hela kvällen. Satt även och redigerade bilderna på Louise som var kvar. Så nu är äntligen bilderna färdiga helt och hållet. :) Har tagit sin lilla tid men har ju experimenterat och gjort om och dittan och dattan en hel massa för att lära mig så mycket som möjligt också, eftersom jag är nybörjare på photoshop. Men nu känner jag att jag har kommit en lång bit påväg :) 

Nae, nu ska jag göra något vettigare. Så puss på er! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: