22 April

Blir inga roliga inlägg längre känner jag. Har inte varit ute och fotat nått, men det är pågrund av att jag är trött på att vara här i närheten och fota. Tänk om jag hade haft en bil? Tänk så mycket roligare jag hade haft det med min kamera då. Får hoppas jag får ett jobb ganska så snart efter jag jobbat i sommar, så jag kan införskaffa mig en. 

Jaja, ska antagligen åka in till Maxi med Mikaela och käka lite lunch vart efter. Är egentligen inte så sugen, men det blir jag säkert när jag kommer in ;) Ikväll ska de flesta till Puls där Kalle Baah spelar och för tillfället känner jag mig inte så sugen på att följa med, inte nu i alla fall. I sådana fall ska jag ju självklart för nykter, eftersom att jag har startat mitt nyktra liv utan bakfyllor ;) haha. Nae, men jag har inger behov av att dricka längre, det gäller nog bara att lära sig att ha kul utan alkoholen, och det är nog inte så svårt. I alla fall inte för mig :) Jag tycker ens inte att det är gott längre. Förut kunde jag ta ett glas vin för att jag tyckte det var gott, eller en öl för att jag tyckte det var gott. Men kan inte det längre, det tar stopp helt enkelt. Men men varför ska man dricka så fort man ska göra nått? Jag ska bevisa att man kan ha minst lika roligt, om inte roligare när man är nykter och håller sig till cola och isvatten ;) 

Nae, nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen ikväll får vi se om det blir en ensam kväll eller om jag följer med in till stan.
För tillfället lutar det åt soffhäng, en så länge :) 

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: ebba'

bli dagens blogg?

kommentera bara "jag är med"

3 st vinnare dras i morgon kväll.



lycka till & ha en bra dag ;)

2011-04-22 @ 13:09:31 - http://photobyeebba.blogg.se/
Postat av: Emily Klemeedsson ♥

hur firar du påsk ?! :D <3<3<3

2011-04-23 @ 21:28:50 - http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: