Ganska så glest


Det blir ganska så glest mellan inläggen här, men ska försöka bli bättre eftersom det även kan vara kul för mig också att gå tillbaka till bloggen och minnas :)

Just nu är Frejjis och jag ute en sväng i vårsolen! Parkerade vagnen och satt mig på bänken bakom garaget och gud så skönt det är! Skönt att tjejen trivs i vagnen. För inne sover hon inte så långa stunder och låter inte mamma hinna med allt för mycket som skulle behöva göras :)

Freja har nu börjat sova mycket bättre på nätterna! 4,5 - 5,5 timma i sträck sover hon på natten nu för att sen vakna och vilja ha mat o sen somna om ca. 2 timmar igen! Riktigt skönt! Dock så känner jag mig nästan tröttare av att få sova mera! :)

Igår var vi på bvc för en extrakoll eftersom hon har varit så slemmig nu och det irriterar henne ganska så mycket. Men lungorna o så lät fint så det sitter i de övre luftvägarna och verkar inte riktigt ge med sig men det är väl bara härda ut och köra på koksalt och bröstmjölk för o rensa!

Frejas startvikt var 2245 g hon gick ner till ca.2100 där första veckan och hon var 45 cm när hon tittade ut.

Igår vägde hon 4755 g och var 55,4 cm lång! Hon har växt som bara den och det är så skönt att veta att hon får i sig tillräckligt! :) mammas stora tjej <3 Igår blev hon även 10 veckor redan! Och ler gör hon för fullt nu och det är det gulligaste och finaste att få se sitt lilla pyre le :)

Nu ska jag fortsätta njuta av vårsolen! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: