Ultraljud imorgon


Imorgon är det ultraljud och jag längtar som en tok verkligen! Denna dag kommer gå otroligt sakta bara för att man ska dit imorgon och man längtar till att få se sprattel igen, hur han/hon har växt och ifall allt ser bra ut :) Ska bli så spännande! Nu är man redan i v. 19 (18+2), så skönt att tiden går fort än så länge ;) 

Förra veckan blev det i alla fall jobb torsdag och fredag, skönt. Får se hur det blir i veckan men tror nog att det kommer ringa någon dag här nu snart. :) Håller tummarna på det i alla fall. Jaja, idag vet jag inte vad som sker blir nog en riktig slappar måndag och mys med Jonas när han kommer hem från jobbet. Han har ju varit ute och seglat och så hela helgen, så sprattel,Chippen och jag har ju saknat honom! :) 

I helgen blev det ju tjejmys på fredagen och lite partaj hemma hos Mickans nyfunna pojkvän Kristoffer på lördagen. Var riktigt trevligt att dansa lite och ha kul och skönt att vara nykter, riktigt skönt! Speciellt där framåt 2 tiden när man såg att en del börja må lite små dåligt och kände vad dom hade att vänta sig under natten och morgonen ;)
Kom hem vid tre ungefär och då var jag helt slut, man kan ju inte säga att man bli piggare av att vara gravid. Men kul hade jag det i alla fall! Så en trevlig helg blev det sumerat och klart! 

Jaja, nu ska jag väl hitta på nått att göra. Får se vad det blir! Puss&Kram

Här var jag i v. 18 (17+3)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: