Godmorgon!

 
Vaknade upp av att lilla sprattel hade cirkus inne i magen, alltid lika mysigt kan man få ett bättre uppvaknande? :) 
Så fort jag reser på mig blir han lugn igen och somnar väl till igen, han vill väl ha lite gugning! Snart dags för att inta lite frukost och se vad som sker idag, har kommit in i en trött period igen där min energi är åt noll hållet tyvärr. Kanske är för att jag inte längre får någon sammanhängande sömn på nätterna längre, pågrund av att jag varannan timme om nätterna måste kissa nu istället för var tredje. 

Min mage syndes väldigt tidigt när jag blev gravid, oftast syns den ju inte så fort speciellt inte med första barnet men det är ju såklart väldigt olika från person till person. Men tänkte lägga ut en bild från då jag precis hade gått in i v.10 (9+1) och en annan från v.13 (13+0). En riktig svullen mage hade jag i alla fall, undra hur det kommer bli med graviditet nummer två sen :) 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: