9 November


De senaste dagarna som varit har varit sig lika. Igår gick jag till Carolina runt halv tio, tio och åt frukost med henne och Ellie, sen kom även Madelene dit med Isabelle och fika och hade det mys. Blev sen lite sugen på att åka en sväng till stan och stanna på willys och köpa lite basvaror, och sen även kolla på lite födelsedagspresent till lilla Ellie, så Mikaela följde med mig på den trippen :) Hittade leksaken jag ville åt Ellie, Carro vet redan vad det blev eftersom att jag var tvungen att säga vad jag köpte eftersom jag visste att Carro endå skulle köpa den till Ellie om ingen annan gjorde det ;) Så det blev den här lila hundvalpen från fisher price, hoppas lillsnuttan blir glad! :) 


Idag har det varit samma sak, frukost hos Carolina runt tio och sen har vi bara myst och sen gått en promenad i friska luften. Nu är jag hemma och väntar på att Jonas ska sluta jobbet så han kan komma hem så vi kan ha fredagsmys :) Sprattel har varit lugn idag, men han fick ett ryck förrut och hade en boxningmatch där inne så magen buktade ut lite här och var. Alltid mysigt när man inte bara känner utan ser också, jag som inte ser speciellt ofta utanpå magen med buffar och så tycker det är lite extra spännande när det väl händer :) Imorgon går jag in i v.29 så då blir det nog en magbild, tänk vad tiden går fort! :) 

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: