7 November


Idag blev det en hyffsat tidig morgon, klev upp klockan 9 hugget och hoppade sen in i duschen för att sen gå hem till Carolina och Ellie, vi åkte sen till Johanna och umgicks med henne och lille Theo :) Mys. God frukost och en massa tjejprat! Annars idag har det inte hänt så mycket mer, lagat mat och tagit en kaffe med Louise. 

Imorgon blir det att gå upp skapligt för att käka frulle med Carolina och Ellie, och sen ta en promenad :). Sen är jag även sugen på att åka in till stan en sväng på eftermiddagen och titta på födelsedagspresent till lilla sötnosen Ellie som fyller 1 år den 30 November :) Får se om det blir så, men skulle endå behöva åka till willys och köpa lite basvaror hem också.

Nu börjar det klia i fingrarna till att börja packa och flytta också, nu när det börjar närma sig lite mer så börjar det kännas lite mer verkligt. Jag har ju tjatat i flera år på att jag vill flytta till hus och nu ska vi göra det :) Jag har alltid varit mer husmänniska en lägenhetsmänniska, tror att jag kommer bo ute i trädgården i början bara för att jag kan :) 

Nu ska jag slänga mig på soffan slänger in en bild på lilla magen också v.24+4! Puss&Kram :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: