Sjuk


Usch och fy, nu har febern gått ner av en värktablett så nu känner jag mig skaplig i alla fall för en stund. Bläää, hur tråkigt är det inte att ligga på ärslet hela dagen och inte kunna göra nått för att man måste bli frisk? Suck. 

Skulle fotat lilla söta Isabelle igår, men tyvärr är jag ju sjuk. Så det får bli när jag frisknat till :) 
Har i alla fall lite nya bilder på Ellie jag tog häromdagen innan jag hann bli sjuk. Blev inte sådär riktigt nöjd med bilderna på grund av att ljuset inte var det bästa. Ska nog ta att införskaffa mig en softbox eller ett paraply eller liknande man kan ha för att ljusa upp bilderna lite när det är dåligt ljus inomhus. Får se vad det blir!

Jaja, men här kommer några bilder på fina Ellie <3:) 
















Kommentarer
Postat av: Josefine Klashed

Gud så söt! <3

2012-03-22 @ 19:49:34 - http://josefineklashed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: