27 Juli


Det var jätte jätte länge sen jag skrev här nu, men har inte haft någon blogglust för fem öre. Har fotat Jonas systers bröllop i Stockholm och lite naturbilder. Sen har det inte varit något mer. Men det är väl för att jag haft massa annat att tänka på.

Som att vi ska få ett litet pyre i början av nästa år, vi är så lyckliga här hemma. Nu har vi även varit på första ultraljudet (kub) och allt såg bra ut och det var en fin bebis, så då släppte den största stenen från hjärtat. Har ju vetat om det sen i v.5 ungefär och vi var på ultraljudet nu när jag var i v.12 + 3 dagar så alltså när jag var inne i v. 13. Så har gått och oroat mig ettag kan jag säga. Nu vill man bara att tiden ska gå lite fortare så det bli nästa ultraljud, och så att lilla pyret kommer till världen. han/hon var en riktig sprattelnisse i magen kan jag säga,  så den har fått smeknamnet sprattel här hemma! :) Det är spännande och mer spännande ska det bli! :) 






Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen hur roligt som helst!! Stort grattis igen Emelie! :)

2012-08-01 @ 22:47:11 - http://elinsagmar.devote.se
Postat av: Elin

Grattis till er :) kram :)

2012-08-03 @ 20:53:37 - http://jorgensenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: