4 Januari

Hade inte ett dugg att göra förrut, och vad passar då inte bättre att utnyttja den tiden till att fota lite? :) Så fixa ihop en egen liten mini-fotostudio i fönstret, och tog fram reflexskärmen och började fota lite. Motivet blev Jonas urgamla skor han hade på sig när han var liten bebis. Dammiga o håriga o dana, men det gör charmen på sådana kort tycker jag! Testade även att fixa dem i Photoshop Cs4, jag äntligen har fått hem :) Körde i Cs3 förrut, så nu har jag bytt upp mig lite och det är väldans mycket mer snabbjobbat när det gäller redigeringen tycker jag :) 

Rökstoppet går fortfarande framåt och inatt har jag fått sova i alla fall! Skönt. Jaja, nu ska jag laga käk idag blir det pastagratäng med bacon och purjolök :) Hejdå på er! :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: