2 Januari

Det här kommer nog bli som en vana framöver, att skriva ner ett inlägg i bloggen när mitt röksinne vägrar lätta på trycket :) Inatt har varit en hemsk natt, det har aldrig varit så svårt för mig den första dagen när jag slutat innan. Har vaknat i princip hela tiden av att vilja gå upp och ta en ciggarett, och när jag vaknade vid halv tio tills nu har det varit likadant. Röksuget går liksom inte över. Suck. Blir nog att gå till apoteket och köpa lite extra grejjer till plåstrena. Sen är det väl för att man inte gör något speciellt heller. Skulle vilja göra nått, men vadå är frågan? Vad kan man göra som inte påminner en om rökningen? Jag rökte ju vad jag än gjorde i princip :P
Jaja, nu får det va slut med terapitexten i alla fall. Får se vad som sker idag, nu är jag i alla fall hyffsat frisk. Bara den där jäkla hostan som sitter i. Nae, nu ska jag poppa popcorn, mumma. Byebye.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: