19 Januari

Idag blev det att gå upp skapligt för att följa med Carolina & lilla Ellie till föräldragruppen, trots att jag inte har något eget litet pyre så var det riktigt intressant. När jag satt där och lyssnade så kom jag på det hur mycket jag saknar att plugga, jag har ett riktigt läshuvud och jag är en sån som suger in information som jag tycker är intressant såklart, annars blir det ju självklart svårare att lära in sig information så att de sitter där de ska och stannar där :) 

Ikväll har jag faktiskt beställt en bok som jag helt plötslig fick för mig att jag ville ha! En bok om röda havet och alla fiskarter & korallarter mm! Min dröm skulle nog vara att resa ut i världen och vara en erfaren dykare och studera alla varelser under ytan med en kamera i hand för att både fota & filma. Ett vattenhus till kameran är inget jag kommer lägga pengar på i första taget, även om det skulle vara riktigt häftigt att ha med sig när man väl åker utomlands. Eftersom Jonas och jag bara åker utomlands ca. 1 gång per år så känns det inte att jag har råd att lägga runt 20.000:- om det inte kostar mer på ett undervattenshus tyvärr. Trots att man blir riktigt sugen på det när man tänker på det. 

Det är det som är så jobbigt med mig, jag har så många drömmar så jag vet inte vilken jag ska satsa på. Jag lovar jag har hur många drömmar som helst, jag är en riktig drömmare helt enkelt. Men min realistiska dröm är väl att nån gång starta mitt eget fotoföretag med min egna lilla studio, Jo så får det bli för det vet jag kommer bli verklighet en dag :) 

Slänger ut några fler bilder på Casper och Isabelle :) Puss&Kram














Kommentarer
Postat av: pysseliten

så sött och så fina bilder :)du hade varit värd en award hos mig förlåt jag glömde bort dig .

2012-01-19 @ 22:11:27
Postat av: pysseliten

så sött och så fina bilder :)du hade varit värd en award hos mig förlåt jag glömde bort dig .

2012-01-19 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: