11 Januari

Igår var det seg dag, kände mig hur trött och seg som helst under hela dagen. Carolina och jag tog en promenad och gick sen hem till henne för att umgås lite. Sen gick jag hem för att jag tänkte jag skulle vila lite för jag var så jäkla trött och orkade sen inte göra nått mer på hela dagen. Får hoppas bara att det var en dålig dag så jag inte börjar bli sjuk eller nått sånt. Men det kanske är för att jag inte jobbat på länge heller att man segar ihop vissa dagar, varje morgon när Jonas går till jobbet ligger jag o hoppas på att telefonen ska ringa, men den har varit tyst allt för länge nu :) 

Jaja, vart efter tror jag att det blir en promenad med Madelene och Carolina med deras små töser! Sen får vi se vad som händer. Skulle behöva städa bort julen, som jag inte gjort än. Usch vad tråkigt, det är verkligen så kul o få fram allt pynt o gardiner till jul men inte lika kul att få ner det igen. Jag bara skjuter upp det om och om igen, men måste ta tag i det känner jag. 

Rökningen tjatar jag om men det blir som en slags terapi här i bloggen :) Imorsse var det skit jobbigt, på morgonen är det verkligen värst. För det första jag gjorde när jag rökte var att ta på mig morgonrocken och gå ut och röka. Så på morgonen är röksuget jätte starkt, också för att jag inte har nått plåster eller nikotinsnus på natten tror jag. Men det går framåt, och det är huvudsaken. Alla andra gånger jag har slutat har det ju blivit jobigare och jobbigare för varje dag som gått medans den här gången känns det enklare och enklare. Så vi får hoppas jag klarar att fortsätta hålla upp.
Slänger ut några nya bilder på underbaraste Ellie! Hur söt är hon inte? :) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: