10 Januari

I förrgår var jag och Louise ute på en liten snabb fotorunda, blev inte så jätte mycket bilder men tänkte lägga ut några stycken här i slutet av inlägget. Senare under dagen gick jag även till Carolina och fotade lilla Ellie, dom korten håller jag på att redigera fortfarande! Hon är så söt lille pluttan. Dock så blev jag inte nöjd med bilderna kvalitetsmässigt eftersom de dåliga ljusförhållanden gjorde det svår fotat. Och ISO-t åkte upp lite väl mycket (mitt misstag) och det blev ganska så brusiga bilder för att försöka få bra exponering av bilderna. Mycket går att jämna ut i photoshop, men man ser endå på bilderna att ISO värdet har varit högt.
Jaja, sen tog jag några kort på fullmånen på kvällen, de har jag ens inte börjat med att redigera än. Får ta en sak i taget. Får se om några av dom korten blev bra. Så nu har jag lite nya bilder på lager i alla fall! 

Rökningen går fortfarande bra, vissa dagar är jobbigare än andra men nu har jag varit rökfri i ungefär 10 dagar. Det känns bra, men vid vissa stunder så saknar man det. Men då får man snabbt vända tankarna och tänka på varför man sluta och allt negativt som kommer genom att röka, så brukar de tankarna vända efter en stund.
Nae, nu ska jag redigera de sista bilderna på ögonstenen Ellie <3 :)
Puss&Kram










Kommentarer
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Vilka vackra foton! :)

2012-01-14 @ 11:05:49 - http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: