1 Januari

Nytt år och nya tag! Dags att försöka sluta röka igen, började vid fem idag och en så länge går det framåt. Kör med plåster denna gången också som alla andra gånger. Det är det bästa hjälpmedlet av alla som finns tycker jag. Nikotinsnusen är även dom bra, så dom ska jag åka och köpa någon dag i veckan ifall det blir så där extremt jobbigt vissa perioder på dygnet som efter maten osv. Hämtade lite plåster hemma hos mamma idag som hon hade kvar, så de räcker ettag i alla fall. Det är ju så dyrt med sluta röka hjälpmedel! (Ja, vet att det är dyrare o röka, men när man väl har bestämt sig för o sluta med skiten ska väl hjälpmedel vara billigt) tycker jag i alla fall ;).
Jaja, får se om det går denna gången. Är på försök tre nu så man får hoppas att det är tredje gången gillt. Men jag ska inte lova eller hoppas för mycket själv, för jag vet ju hur det har blivit alla andra gånger. Men jag försöker ju i alla fall så jag får hoppas på det bästa. Att viljan stannar där den ska den här gången.
Slänger upp lite bilder på min plutt som jag tog igår! :) Puss&Kram 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: