Ingen lust


Har ingen lust till att blogga längre och inte heller kameran har fått komma ur kameraväskan. Trodde att detta skulle bara vara ettag, men det verkar hålla i sig. Får se om motivationen dyker upp snart igen, får hoppas det. 
Eller så får man vänta tills sprattel kommer till världen för då lär det väl bli lite nya kort :) 

Ja, jag och magen mår bara bra. Var på inskrivningen i torsdags med min blivande barnmorska som var helt underbar mot den jag hade första gången. Carolina tipsade mig om henne så tog henne istället och det var ett riktigt bra val. Tog lite prover och sådär och allt såg bra ut, så det känns skönt. Hjärtljud och mäta magen och sådär börjar dom inte göra förrän v.24 ungefär, så då kommer dessa möten bli lite mer spännande! :) Snart är det även dags för ultraljud igen, den 4 September längtar som en tok :) Redan inne i v.18 nu det går fort!  Snart är halva tiden nådd! Ja, nu längtar man bara tills de riktiga sparkarna kommer! :) 

Nu ska jag bara slappa är riktigt seg idag och har ont i ryggen som bara den. Jobbade första dagen igår på flera månader och det var riktigt roligt så nu får vi hoppas att det börjar ringa lite mer, så hejdå på er! Får se hur lång tid det tar tills nästa inlägg! :) Kramkram!

                                           





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: