Ny vecka och nya tag

En ny vecka har startat och den startade med jobb! Har varit en super dag på jobbet och har busat och gosat hela dagen med alla underbara ungar! :) Blir roligare och roligare för varje gång man är där, eftersom man då får mer och mer kontakt med barnen och de lär känna mig lite bättre och jag dem. :) 

Imorgon och på Onsdag är jag en så länge ledig, ska jobba eftermiddag på Torsdag. Sen får vi alltid hoppas att det spikas in nått nästa vecka också. Kommer ihåg att jag skrev ett deppigt inlägg för några veckor sen nu om jobb och att allt stod still och efter det inlägget så kom helt plötsligt massor av tider på nuvarande vikariejobbet upp. Vilket sammanträffande :) Skönt att få lite erfarenhet inte bara från djurvård utan från barn också, alltid bra att ha lite olika referenser och erfarenheter att luta sig tillbaka på. 

Nu när jag är ledig de här dagar ska jag försöka samla ihop all min ork till att söka mera jobb. Ut på stan, lämna cvn. Och se glad ut. Det blir nog på onsdag skulle jag tro. Måste bara få tillgång till bilskrället ;) 

Nae, nu blev som vanligt massa tråkigt allmänt babbel. Men nu ska jag sätta mig i soffan och gosa med mina två fina sambosar ;) Puss&Kram på er! :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: