25 Oktober

Dålig på att blogga fortfarande, men nu har jag en hel del nya bilder på lager så nu får jag se till att det blir lite bättre bloggning. Dock så är de flesta inte redigerade än men jag får ta det efter hand :) Idag har Louise och jag varit och fotat lite höstbilder här i Skärblacka och sen åkte vi lite till vånga och hittade en bäck som blev vårat motiv. Så dem bilderna kommer väl ut här på bloggen så fort de är klara! 

Jaja, i September blev det en hel del jobb för mig men nu i Oktober har det varit ganska så lugnt tyvärr. Men ska ha en intervju på ett 4 veckors jobb vart efter i alla fall. Alltid något, en full månadslön tackar man inte nej till och inte erfarenheten heller. Sen får man bara söka och söka och hoppas det nappar, känns som jag har kommit någonstans nu i alla fall med jobbfronten och det står ju inte helt stilla, och det är skönt. 

Slänger upp lite bilder nu som ni nog inte har sett innan! Puss&Kram 

Den sista bilden på bäcken, är inte ifrån idag. Utan en annan dag Louise och jag var ute, då vi testade för första gången att ta sådana bilder. Så inte så nöjd med denna, men endå tyckte jag det blev en okej bild. Den blev lite för brusig pågrund av ljuset.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: