Min favoritskrutt kommer snart till världen!

Igår var jag hemma hos Carolina och Kenny och fota lite gradvidbilder nu i slutet på gummsans graviditet :) 
Åkte dit ganska sent, så blev lite svårt att få till ljuset som jag ville och få bort skuggor och så vidare. Det är nu man längtar efter att ha en liten ministudio hemma :) Men det får bli sen när man flyttar till hus!
Har väldigt många bilder kvar att redigera men några är jag klara med, så tänkte lägga upp några stycken i alla fall. 
Var första gången jag fotade gradvidbilder, och det var faktiskt ganska så klurigt såhär första gången att få till "poserna" som man ville och så på korten :) Men övning ger färdighet? eller vad säger ni? 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: