26 November

Halloj! 

Igår var man en heldag på stan med Carolina och Therese :) Blev att handla en massa nytt julpynt, och blev även en hel del kläder också. Skulle egentligen ha hållt lite i pengarna, men det gick inte! ;) Var så länge sen jag shoppade nu så jag var värd att handla det jag vill ha! :) Blev en mysig dag på stan med mina vänner i alla fall <3 :) 
När jag sen kom hem från stan så blev jag ju såklart sugen på att pynta till det här hemma. Så det blev storstädning och pyntning, så nu är det julmys här hemma på hög nivå :) Älskar verkligen att pynta, får en sen mysig känsla i kroppen när julgardiner, stjärnor och alla prydnassaker kommer upp! 

Ikväll får vi se vad som sker, tror att Carolina skulle komma förbi sen :) 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg allihopa! Puss&Kram













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: