23 Juli

Det är helg och jag njuter! Är så himla skönt nu när man jobbar, för nu njuter man verkligen på helgerna. När man var i princip arbetslös så hade man ju helg titt som tätt och det blev inte på samma sätt. Nu har jag bara 4 veckor kvar på Nyköpings smådjursklinik, sen slutar jag :/. Har redan varit där i sex veckor, tiden bara rinner iväg. 
Får se vad jag kommer göra efter detta, får hoppas man får ett jobb snabbt efter detta. 

Nae, nu slänger jag in lite kort på Ronjis som jag tog häromndagen! Puss&Kram















Kommentarer
Postat av: jonas

jätte söta bilder. va duktig du är min flickvän..älskar dig och tänker på dig hela tiden.puss och många varma kramar

2011-08-16 @ 02:58:59
Postat av: Josephine

Våga Mac säger jag bara, väldigt lätta att lära sig (har PC men jobbar med film/bild redigering i MAC). Helt klart värd pengarna :)

2011-09-25 @ 18:00:08 - http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: