Snart är det Godnatt

Men först tänkte jag lägga in lite youtube klipp :) Jag känner mig lite gammalmodig när jag säger det här. Men jag bara älskar Let´s Dance, eller åtminstone när det kommer in dom som blir riktigt duktiga. Och förra året blev jag helt förtrollad av Laila Bagges och Tobias sista dans i finalen. Dans är inte bara dans utan man ska berätta en historia. Och det gjorde verkligen dem och den dansen gick rakt in i hjärtat.

Jag har alltid haft ett väldigt stort intresse för musik. Och sång och dans är det som jag har tyckt om mest.
Och jag har alltid haft så stora drömmar kring det, men tyvärr inga drömmar som någongång kommer bli uppfyllda. Så därför älskar jag program som Let´s dance och Idol till exempel. För då får jag sitta mig och drömma mig bort ettag och se andra göra det som jag också skulle vilja göra om jag nu kunde det, som jag dock inte kan :) Det är därför det får just bara vara en dröm för mig :)

Här kommer lite klipp, godnatt :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: