Nya Foton

Ja, det blev inte så många nya biler idag. Men några blev det i alla fall. Blev inte heller några foton som hamnade i mappen "De bästa av de bästa". I den mappen lägger jag in alla de bilder som jag är mest nöjd med. Men det är inte så underligt. Var ute och fotade lite och kom precis ut, men då gick såklart solen i moln. Och hade inte så mycket bra ideér på saker att foto här hemma, så det blev bara några stycken avtryckningar. Så ge mig lite tips, så jag får lite inspiration. :)

Skulle även snart vilja att börja med att träna på att fota lite porträtt bilder. För det nya objektivet jag fick av Jonas i julklapp är bäst på det. Det märkte jag även idag, blev inte så jätte bra kort ute på längre avstånd. Så om det finns någon som ställer upp så är det bara att säga till. :)

Nu längtar jag bara till våren och sommaren. Det är då i mitt tycke roligast att fotografera. Man får så mycket nya ideér och det finns så mycket mer att fota. Men det är ju ettag kvar tyvärr, men det får väl fort dit får man hoppas.

Ja, för tillfället så sitter jag i vardagsrummet, medans Jonas spelar. Jag spelar i och för sig med, men dock så är jag inte lika bra. Men det börjar ta sig i alla fall ;) haha.

Nae, nu ska jag äta upp resterna av pannkakorna jag gjorde förrut. Slänger in någon/några av de bilder jag tog idag också. Puss&Kram







Ja, det fick bli de här bilderna. Bilden på Chippen tyckte jag blev bra. Dock blev gardinen lite i vägen och han hade lite "ögonbajs". Annars hade den hamnat i Detbästaavdebästa mappen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: