Nu börjar det bli dags för sängen

Men jag är inte alls trött. Så det kommer väl bli sent som vanligt idag också, men imorgon måste jag gå och lägga mig skapligt så jag orkar jobb heldag på Onsdag. Har sökt lite jobb idag, men det är väl inget som nappar i varje fall. Naedå, ska inte vara så negativ, men man kan inte hjälpa att man blir det när man får avslag nästintill hela tiden. 
Men det är väl bara att kämpa på, och hoppas att AF gör vad de ska nu... 

Jonas har inte kommit hem än, jourjobb. Då är det även desto svårare att blir trött. Men får hoppas han kommer hem vart efter. Imorgon kommer Mikaela hit på eftermiddagen, och kanske Therese och Carolina. Vi får se hur det blir. Carolina har jag inte träffat på evigheter, tråkigt. Saknar ju tjejen. Men får hoppas det blir snart.
Vet egentligen inte varför jag skriver, för jag har endå inget intressant att skriva. haha. 
Har inte fotat något heller, har varit några dagar då jag inte känt för det för fem öre, är väl på grund av att det är så trist väder.
Jaja, vi hörs väl av imorgon! :)


Jag längtar tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: