Mitt drömresmål

Och även mitt drömhotell. Ett hotell under vatten i Maldiverna. Skulle inte det vara riktigt häftigt. Att kunna dra sig lite extra på morgonen och samtidigt titta ut i det stora blå havet. Bland alla underbara koraller och alla häfta fiskar och alla andra enorma djur. Det skulle vara så jäkla häftigt. Men känns som jag måste bli rik innan dess. Till Maldiverna ska jag åka någon gång i livet, det ska jag. Men det där hotellet var inte direkt det billigaste. ;) 
Så det kanske man får skippa om man då inte vinner på lotto ;)

Ja, längtar bort till värmen nu och de tror jag att de flesta svenskar gör. Skulle vilja åka bort, åtminstone en vecka till något varmt land. Och bara glömma bort vardagen för en stund. Att bara ta hand om sig själv och ta hand om varandra. Men det blir i vår sen, då blir det antagligen Grekland eller Kroatien, men det lutar mest år Grekland nu i alla fall. Men mig spelar det inte så stor roll vart vi åker, bara det blir någonstans där det är sommar ;) Och fint.

Slänger in några bilder på mitt drömhotell i Maldiverna, visst skulle det vara underbart? 
Puss&Kram. Kanske blir ett inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: