Måndag

Och det är idag alla skolor och allt sånt börjar. Utan för mig som är arbetslös, som väntar på att arbetsförmedlingen ska skicka ut en kallelse på att jag ska få komma till en socialkonsult. Men som aldrig sker trots att jag ringt och försökt skynda på det tre gånger nu, så händer det ingenting.

Blir bara så trött på´t. Jag söker jobb hit och dit samtidigt som jag väntar, men det är ju för fasiken aldrig nått som nappar. I vissa lägen ångrar jag att jag läste till djursjukvårdare. Det är en bra linje om man funderar på att läsa vidare för då har man en ganska  stor chans till att läsa vidare till många olika saker. Men inte om man vill ha ett jobb direkt efter kan jag säga. Jag skulle gott handel eller något annat. Då hade det nóg varit lite enklare att få något jobb som butikssäljare eller något i den stilen.

Jaja, man kan ju alltid vara efterklok. Men hade tre underbara år på Himmelstalund i alla fall och fick lära mig och hålla på med det jag älskar. Djur. Så det ska jag vara glad för.

Snart ska jag hoppa in och ta en dusch, och sen göra i ordning lite här hemma. Sen får vi se, blir väl att ta upp kameran, men får se när det blir :) Blir nog lite senare. Så jag kan testa min nya blixt lite mer hur bra den är i mörker och så vidare.

Vi hörs senare! Puss&Kram



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: