Liten nya bilder igen :)

Blev inget inlägg igår, hade inte direkt någon större lust faktiskt. Hade inte så mycket att skriva om, var mest tom på ord. Irriterad och en dålig dag var det helt enkelt. Men idag är jag glad igen :) 

Jonas och jag har varit hos Jonas pappa och Eva på en fika, passade på att ta med mig kameran. De har så mycket fina orkideer att fota där hemma, plus lille Ronja :) Så idag har jag fått till lite nya bilder. Bjuder på några stycken sen i slutet på inlägget. 

Har försökt att få tag i AF ännu hela veckan men utan resultat. Ja, vad mer ska man säga än att man blir riktigt förbannad. Men orkar inte tänka på det där nu, för då kommer jag bara bli på dåligt humör igen...

Nae, har faktiskt inte så mkt mer att säga nu så lägger upp lite av de nya bilderna nu istället. 
Kanske blir ett inlägg senare, om jag orkar och får tid :) 







Kom in lite bilder i varje fall, sparar några till nästa inlägg så det blir lite nya bilder på det inlägget också. Lite roligare så ;) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: pysseliten

fina Ebba vill jätte gärna ta fina bilder på henne ;:) Och du är så bra på det .

2011-01-28 @ 19:14:57 - http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Elin

Jätte fina bilder gumman! :)

2011-01-28 @ 23:33:47 - http://trollungeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: